[MataroSensefils] Millorant el suport a través de la llista de correu: sumar llista + fòrum de forma automàtica

dis feb 23 10:31:42 CET 2013

Bon i nevat dia,

Fa un mes que vaig fer aquesta proposta d'integrar fàcilment llistes i
fòrum amb Google Groups.
Les alternatives que es van plantejar són totes molt bones, si es duen a
terme és clar ;-)

Sense ànims de tocar la pera :-p

A tope!

Jordi

El 21 de gener de 2013 9.20, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes