[MataroSensefils] nou node actiu i configuracio AP

dis feb 16 22:46:23 CET 2013

Pedro,

Enhorabona pel teu nou node i el que esteu creant a Argentona. És la
primera pedra d'Argentona sense fils! :-)

Sobre el wap54g no em queda clar a on el vols connectar. Es per donar
senyal dins de casa teva?

Jordi

El 16 de febrer de 2013 22.24, Pedro Gonzalez de la Cruz
<pgdlc a hotmail.com>ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes