[MataroSensefils] nou node actiu i configuracio AP

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dis feb 16 22:24:43 CET 2013

bona nit! com veieu he pogut connectar-me a matarosensefils (Gràcies Jose) node MatFredericMistral22 trasto Rd2 (http://www.guifi.net/ca/node/41628).
Aquest mati hem muntat una mikrotik a Argentona (ubicada a on es va donar d'alta el node ArgBadalona1 http://www.guifi.net/ca/node/48219) peró no l'hem pogut deixar connectada, un endoll té la culpa, peró al llarg d'aquesta setmana estarà activa per poder començar a fer proves.
Fins aquí les bones notícies. Ara el meu problema. Estic intentant configurar un access point linksys wap54g q m'han donat
(és molt antic?), peró com que no he aconseguit accedir a l'entorn web per poder-la configurar (no sé pq) he hagut de fer-ho amb el CD de configuració i no sé ben bé com aplicar les opcions del manual al setup del CD.
Algú hem pot ajudar a configurar el paràmetres manualment? Hi ha una pantalla en la que surten el paràmetres principals de la
configuració on, per defecte, apareix amb una IP estàtica 192.168.1.254, s'ha de canviar aquesta IP per la 10.139.66.217 que tinc
assignada de MatGeganta? La porta d'enllaç per defecte és 192.168.1.1? O sel·lecciono el DHCP automàtic? He d'actulitzar el firmware al freya com he vist en algun forum de guifi?

Tinc el cervell atrofiat per la "Bankia"...

Gràcies

Atentament,

Pedro González de la Cruz