[MataroSensefils] Acta reunió del dia 8/2/2013

mkt a lugoca.com mkt a lugoca.com
dij feb 14 14:44:47 CET 2013

Estic d'acord, amb l'Esteve

On Thu, 14 Feb 2013 10:13:29 +0100,
Esteve Olm wrote:

> Per mi perfecte, divendres 18:30. Millor en
persona que per correu. L'Ivan té part de raó, potser ens vam deixar
portar per la il·lusió d'interconnectar Mataró amb guifi i vam passar
per alt els punts calents de la nostra ciutat. Si fem una segona
pensada, entre tots segur que trobarem una solució millor.

> El 14
de febrer de 2013 9.09, Jordi Clopes Esteban ha escrit:

dia,

enllaços i tu també hi eres Ivan. Fins i tot l'Esteve s'ha "currat" un
esquema per fer-ho més esclaridor... Tot i això, no hi veig cap
problema en tornar a reunir-nos el temps que calgui per tornar-ho a
parlar i estar-hi tots d'acord.

sense fils, veure'ns les cares, compartir coneixements i engrescar-nos
plegats en aquest projecte. El que sí que demanaria és que estiguem
més atents al que es decideix ja que el temps de tothom és limitat.

Salut, amor i xarxa!

ivan ha escrit:

aquestes antenes per fer enllaços fora de Mataró.
antena a fer connexions internes per exemple, Plaça Catalunya, Les
Sureres o ajudar a començar a Òrrius o Argentona.

enllaços, no n'hi ha cap de nou a Mataró.
no es pot fer i Torre Maresme ja esta fet. ho dediquem tot per fer xarxa
al Maresme.

Carreres?

BCNxsf-coopCarmel [6]
Catalunya [8]

Arg Doctor Samso [11]

ha escrit:

passat divendres.

Esteve, Ramon DataLab, Andreu (Canet), i crec que em deixo algú.

enllaços farem després de signar l'acord amb TCM. No hi ha gaire més
acta a part d'un dibuix amb els nodes i enllaços.
dibuix a boli era una mica caòtic l'he passat a net. Us l'adjunto en
versió PDF, el tinc en LibreOffice per si algú vol modificar-lo:
canviar algun color, etc..

[2]

xarxa sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes
(24 EUR/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net [3] amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

[14]

sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24
EUR/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net [15] amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

[18]

sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24
EUR/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net [19] amb
la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

Links:
------
[1]
mailto:Llista a matarosensefils.net
[2]
[3]
mailto:llista-request a matarosensefils.net
[4]
http://guifi.net/node/52465
[5] http://guifi.net/node/21424
[6]
http://guifi.net/node/18213
[7] http://guifi.net/ca/tecnocampus
[8]
http://guifi.net/ca/node/25278
[9] http://guifi.net/ca/node/49019
[10]
http://guifi.net/ca/node/55778
[11] http://guifi.net/ca/node/33905
[12]
mailto:esteve.olm a gmail.com
[13] mailto:Llista a matarosensefils.net
[14]
[15]
mailto:llista-request a matarosensefils.net
[16]
mailto:ivan a rusc.net
[17] mailto:Llista a matarosensefils.net
[18]
[19]
mailto:llista-request a matarosensefils.net
[20]
mailto:jordiclopes a gmail.com