[MataroSensefils] Acta reunió del dia 8/2/2013

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dij feb 14 11:02:37 CET 2013

Jo t'entenc ivan!!
I crec que també tens raó, però recordo que vem deixar molt clar a la
reunio que el punt de miquel biada per connectar amb argentona era
impepinable, que es feia ja, i que ja hi havia el material apadrinat! Per
això sobraven antenes!!

Quan vulguis muntem quelcom a Samsantcarles, amb permis dels respectius,
per connectar argentona!

També crec que el fet de signar amb TCM mou més la interconnexió maresme,
pensa que TCM vol dir TecnoCampus Mataró-Maresme i a ells els interessa
promocionar que fan coses pel maresme. Fins hi tot crec que si els demanem
una antena més no dirien que no.

No se ivan, tal com ho dius sembla com si haguéssim passat de tu i les
teves propostes, i per res és així!! Al revés!!

Dimarts que vé es signa TCM i ja podrem apretar a sac a biada per fer-ho
rapid! I podras redundar argentona amb biada i stcarles!!

Salut!

El 14 de febrer de 2013 10.13, Esteve Olm <esteve.olm a gmail.com> ha escrit: