[MataroSensefils] Per què no es veuen els clients d'una sectorial en bridge?

René Vives rene.vives a gmail.com
dic ago 14 11:28:32 CEST 2013

el proper guifilab és/hauria de ser aquest divendres?

Com esta el tema de guifilabs?

El dia 14 d’agost de 2013 10.54, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: