[MataroSensefils] Per què no es veuen els clients d'una sectorial en bridge?

Jose Legido jose a legido.com
dic ago 14 10:54:46 CEST 2013

Està la forma cutre per cada client has de tocar o la transparent ;)
Jo ficaria sempre ips 10.x.x.x per clients, no 172.x.x.x
No estic criticant perquè no vaig estar a la configuració, tot el
contrari, felicitar a la gent que ho fa quan pot i fa unes currades
que de vegades flipo O_O