[MataroSensefils] Per què no es veuen els clients d'una sectorial en bridge?

Jose Legido jose a legido.com
dim ago 13 23:22:43 CEST 2013

ummmmmh... crec que si es podria fer
I per què la sectorial té una 172.x.x.x en comptes d'una 10.x.x.x?
No es podria ficar un rang de 10.x.x.x mes gran i fer que la rocket
fes de router separant el rang de les 10.x.x.x en dos segments una
pels clients i una mes petita (2 ips) per la rb? es un exemple de
sol·lució pensar ràpid