[MataroSensefils] Per què no es veuen els clients d'una sectorial en bridge?

René Vives rene.vives a gmail.com
dim ago 13 11:35:31 CEST 2013

aixo passa si el trasto que fa d'ap no té activat el AP repeater. Els
clients d'una sectorial estan en el mateix segment i per tant la connexió
entre ells és directa. El problema és que directament no es veuen. Cal que
el AP faci de broadcast dels paquets que s'envien els clients d'un mateix
rang. El problema és que les ubnt per esta en mode ap repeater cal dir-lis
quines MAC han de replicar i per un accés a client tenir aquesta opció
habilitada és una mica engorrós de cara a nous clients.

El dia 13 d’agost de 2013 9.20, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: