[MataroSensefils] Xerrada demà a l'Arcàdia: "Com fer Hacktivisme i no morir en l'intent"

dij abr 4 20:02:57 CEST 2013

Hola Enric!

A la xerrada de Mataró sense fils també hi havia poca gent. Com que m'ho
veia a venir ho varem emetre en directe per Ustream, que té l'avantatge que
a més ho deixa publicat a Internet per veure-ho en diferit.

A tope mestre!

Jordi

El 4 d’abril de 2013 11.14, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

--
Follow me on Twitter @jordiclopes