[MataroSensefils] Xerrada demà a l'Arcàdia: "Com fer Hacktivisme i no morir en l'intent"

Enric enric a musaik.net
dij abr 4 11:14:56 CEST 2013

A 2013-04-04 08:47, Jordi Clopes Esteban escrigué:
> Hackers!
>
> Com va anar ahir?

Vols la veritat?
Doncs crec que la gent utilitza com les noves tecnologies però el tema
del perquè i com utilitzar-les, no gaire. I menys si surt la paraula
activisme.
Hi havia molt poca gent.

Sort que fa dues setmanes vam fer la mateixa xerrada a gent de cicles
de l'Escola de Treball de Barcelona, i teníem més audiència i més
participativa.
No ser quants oients vas tenir tu a la xerrada de sensefils.

Per cert, em van demanar si sabíem d'algú que fes una xerrada sobre
Anonymous. Si algú coneix el tema i vol fer una xerrada en Gustavo
estaria encantat.
Aquí hi ha una xerrada que em van dir que estava molt bé:
http://www.youtube.com/watch?v=gG1iKrx5oGs

--
Creus que la crisi és dolenta?

Doncs cal reconvertir-la, és el moment històric per fer-ho.

Mira què diu aquest filòsof:

http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/4388071