[MataroSensefils] Proves d'emissió de vídeo per la xarxa

Enric enric a musaik.net
dll set 17 22:55:12 CEST 2012

Al 17/09/12 22:32, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> Ja li he baixat la qualitat:
>
> Encapsulat MPEG-PS
> Còdec vídeo H-264 125 kb/seg
> Còdec d'àudio MP3 25 kb/seg amb SAMPLE RATE 22050
>
> Ja direu com ho veieu. Gràcies pel feedback!

Salut altre cop,

acabo de provar-ho i amb el vlc no em surt res i el mplayer:

enric a abelpaz:/~$ mplayer http://10.139.66.99:8080
MPlayer svn r34540 (Debian), built with gcc-4.7 (C) 2000-2012 MPlayer Team
mplayer: could not connect to socket
mplayer: No such file or directory
Failed to open LIRC support. You will not be able to use your remote
control.

Playing http://10.139.66.99:8080.
Resolving 10.139.66.99 for AF_INET6...

Couldn't resolve name for AF_INET6: 10.139.66.99
Connecting to server 10.139.66.99[10.139.66.99]: 8080...

Cache size set to 320 KBytes
Cache fill: 17.78% (58252 bytes)

libavformat version 53.21.0 (external)
Mismatching header version 53.19.0
Cache empty, consider increasing -cache and/or -cache-min. [performance
issue]
Cache empty, consider increasing -cache and/or -cache-min. [performance
issue]
Cache empty, consider increasing -cache and/or -cache-min. [performance
issue]

I repeteix el missatge de sota un munt de vegades.