[MataroSensefils] Proves d'emissió de vídeo per la xarxa

dll set 17 22:32:18 CEST 2012

Ja li he baixat la qualitat:

Encapsulat MPEG-PS
Còdec vídeo H-264 125 kb/seg
Còdec d'àudio MP3 25 kb/seg amb SAMPLE RATE 22050

Ja direu com ho veieu. Gràcies pel feedback!

Jordi

El 17 de setembre de 2012 17:53, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com