[MataroSensefils] Proves d'emissió de vídeo per la xarxa

mkt a lugoca.com mkt a lugoca.com
dll set 17 17:12:48 CEST 2012

Jo el veig es un video de la CNN o en directe? es veu pero es talla
molt.

On Mon, 17 Sep 2012 15:09:06 +0000, Xevi Palacios wrote:

Ara no puc probar-ho però has de fer l'emissió amb mpeg i un bitrate
baixet. El tema del so també. Em sembla recordar que era mpv2 o algu
així. (El símil de mpeg2)

> Després ves pujant el bitrate fins que
vegis quan pixela i/o es talla.

> Quan feia reestreeming de imagenio
ho feia així jo.

Date: Mon, 17 Sep 2012 16:04:45 +0200

To: llista a matarosensefils.net
> Subject: Re: [MataroSensefils] Proves
d'emissió de vídeo per la xarxa

> Crec que és cosa del teu client
però ara he provat a canviar el format d'emissió.

> Gràcies Enric
per provar-ho! A tope!

> Jordi
>
> El 17 de setembre de 2012 15:15,
Enric ha escrit:

escrit:

per si et serveix d'alguna cosa et deixo el que m'ha dit el vlc quan li
he posat

2.0.1 Twoflower (revision 2.0.1-0-gf432547)
Running vlc with the default interface. Use 'cvlc' to use vlc without
interface.
h264)

desobediència!

Jordi Clopes Esteban ha escrit:

unes proves per emetre vídeo a través de la xarxa. Em caldria que
algú provés si funciona correctament.

estic emetent cal que us instal·leu el programari lliure VLC,
disponible per Windous, MAC i Linux:

http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:VLC_media_player [1]

cop instal·lat cal que aneu a:
xarxa" --> click a la pestanya xarxa --> i on posa "URL" cal escriure
"http://10.139.66.99:8080 [2]" (no cal posar les cometes)

Moltes gràcies per avançat!

Follow me on Twitter @jordiclopes

@jordiclopes

[5]

sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24
EUR/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net [6] amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

Pots firmar en contra si vols:

[10]

sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 EUR/mes (24
EUR/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net [11] amb
la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

> --
> Follow me
on Twitter @jordiclopes

en l'assumpte del correu

Links:
------
[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:VLC_media_player
[2]
http://10.139.66.99:8080
[3] mailto:jordiclopes a gmail.com
[4]
mailto:Llista a matarosensefils.net
[5]
[6]
mailto:llista-request a matarosensefils.net
[7]
http://10.139.66.99:8080/
[8] http://eurovegasno.org
[9]
mailto:Llista a matarosensefils.net
[10]
[11]
mailto:llista-request a matarosensefils.net
[12] mailto:enric a musaik.net