[MataroSensefils] Proves d'emissió de vídeo per la xarxa

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dll set 17 17:09:06 CEST 2012

Ara no puc probar-ho però has de fer l'emissió amb mpeg i un bitrate baixet. El tema del so també. Em sembla recordar que era mpv2 o algu així. (El símil de mpeg2)

Després ves pujant el bitrate fins que vegis quan pixela i/o es talla.

Quan feia reestreeming de imagenio  ho feia així jo.

Salut

XEVI

Date: Mon, 17 Sep 2012 16:04:45 +0200
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils]	Proves d'emissió de vídeo per la xarxa

Crec que és cosa del teu client però ara he provat a canviar el format d'emissió.

Gràcies Enric per provar-ho! A tope!

Jordi

El 17 de setembre de 2012 15:15, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

    Al 15/09/12 20:21, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
    No funciona. M'ho estic mirant

    Salut Jordi,

    per si et serveix d'alguna cosa et deixo el que m'ha dit el vlc quan
    li he posat

    # vlc http://10.139.66.99:8080/

    VLC media player 2.0.1 Twoflower (revision 2.0.1-0-gf432547)

    [0x23d4668] main libvlc: Running vlc with the default interface. Use
    'cvlc' to use vlc without interface.

    [flv @ 0x28a3800] Could not find codec parameters (Video: h264)

    [flv @ 0x28a3800] Estimating duration from bitrate, this may be
    inaccurate

    I s'ha quedat negre.

      El 15 de setembre de 2012 13:54, Jordi
        Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
        ha escrit:

        Bon dia!

          Estic fent unes proves per emetre vídeo a través de la xarxa.
          Em caldria que algú provés si funciona correctament.

          Per veure el que estic emetent cal que us instal·leu el
          programari lliure VLC, disponible per Windous, MAC i Linux:

          http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:VLC_media_player

          Un cop instal·lat cal que aneu a:

          "Suport" --> "Obre un flux de xarxa" --> click a la
          pestanya xarxa --> i on posa "URL" cal escriure "http://10.139.66.99:8080" (no cal posar
          les cometes)

          Moltes gràcies per avançat!

              Follow me on Twitter @jordiclopes

      --

      Follow me on Twitter @jordiclopes

      Jo no vull eurovegas!

      I tu?

      Pots firmar en contra si vols:

      http://eurovegasno.org

Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de compte 2107 0100 60 3835618105

Follow me on Twitter @jordiclopes