[MataroSensefils] Algú té una tarja wifi per una mikrotik?

dic oct 31 14:02:39 CET 2012

Actualment hi ha 110,54 € fruit de les donacions voluntaries dels usuaris.
Recordeu que podeu pagar la quota anual voluntaria al compte de la Fundació
que hi ha al peu de cada correu de la llista.
Salut!
Jordi
El 31/10/2012 13:35, "Jose Legido" <jose a legido.com> va escriure: