[MataroSensefils] Algú té una tarja wifi per una mikrotik?

Jose Legido jose a legido.com
dic oct 31 13:35:51 CET 2012

2012/10/31 René Vives <rene.vives a gmail.com>:
> El 31 d’octubre de 2012 13:21, Xevi Palacios
> <xevi_palacios a hotmail.com> ha escrit:

Les antena a N no son mes que dues antenes a 2,4ghz o 5ghz una en
vertical i l'altre en horitzontal.
Si la tarjeta es a N, té dos connectors, però necesitem dues tarjetes.
El millor es reaprofitar el que hi ha, que ja tenim les antenes i tot
i a més funcionava prou bé i donava un ample de banda de 40megas de
pujada i baixada