[MataroSensefils] llista i escorxador caiguts

dij oct 25 16:48:14 CEST 2012

Hola de nou!

Jordi, m'havia equivocat configurant el navegador per sortir per
l'Escorxador. Ara ho he fet correctament i sí que funciona bé.
Encara no hi tens accés tu? i a porta.santfrancesc.matarosensefils.nettampoc?

Vagi bé!

Jordi

El 25 d’octubre de 2012 16:08, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

--
Follow me on Twitter @jordiclopes