[MataroSensefils] llista i escorxador caiguts

dij oct 25 16:08:00 CEST 2012

Bona tarda Jordi!

Doncs sí que sembla que està caiguda la porta de l'Escorxador. Acabo
d'iniciar la porta.santfrancesc.matarosensefils.net mentre es solucionen
els problemes de l'Escorxador.

Qualsevol cosa ja ho saps!

Jordi

El 25 d’octubre de 2012 15:09, Jordi Català i Vilanova
<jcvpolaco a msn.com>ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes