[MataroSensefils] XOC, CATnix, Sensefils, ... i Miquel Biada

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dim oct 9 11:50:03 CEST 2012

Salut Enric!

Excel·lent notícia!
Això és el que ens cal per tirar endavant projectes de fibra a Mataró (i
comarca).

El Biada no és l'únic que paga 800€ al mes per 10Mb simètrics, si trobem un
altre interessat (empresa o institució), els dos estaran encantats de pagar
500€ al mes per 500Mb simètrics, i així successivament.

Seria interessant que ens trobem per parlar-ne i el hackmeeting pot ser
molt bon lloc.
Teniu previst anar-hi?
Jo vull pujar-hi almenys un dia, el divendres o el dissabte, en funció de
les xerrades que hi hagi.

Esteve

El 9 d’octubre de 2012 9:41, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: