[MataroSensefils] XOC, CATnix, Sensefils, ... i Miquel Biada

Enric enric a musaik.net
dim oct 9 09:41:58 CEST 2012

Salut nanos,

us envio aquest correu perquè estic començant a donar veus pel Miquel
Biada del tema de la XOC.
Els 3000€ de muntatge i els 1000€/mensuals per 1Gb és la òstia.
Al Biada estem pagant quasi 800€ per 10Mb Simètrics. Una estafa!

He parlat amb la nova directora (Fàtima Prat), ja no és en Ramon Grau.
I li ha sembla interessant, però d'informàtica no en sap. M'ha demanat
un escrit explicant-ho tot per poder-ho anar donant als seus "caps".
Com ho veieu?
Hi ha alguna cosa escrita?
Es pot fer alguna cosa?

Amb aquesta història en podem treure molt tots, tant el Biada com Mataró
Sensefils.
Crec que s'acabarà fent, però no ser amb qui haig d'acabar parlant i
quines tecles s'han de tocar.

En resum: Necessito algun escrit, algun enllaç, algun tipus d'informació
OFICIAL per moure fils per sensefils (;-)) al Miquel Biada.
Ser que en Jordi està parlant amb els responsables d'informàtica de
l'Ajuntament, però una altra via pot ser via Miquel Biada. Penseu que
ens estem gastant una fortuna per culpa de tenir contractes blindats amb
empreses. I per la via de l'estalvi, tota l'administració estarà
absolutament d'acord.

Si ningú té cap escrit fet, el que necessito és informació al respecte
per poder fer l'escrit o que algú m'ajudi a fer-lo.

Aprofito per fer un altre cop SPAM: No us perdeu el HACKMEETING d'aquest
cap de setmana!
http://sindominio.net/hackmeeting
Ja hi ha cada cop més nodes!

Encara creus que es poden justificar les retallades?
Creus que el deute és legítim?
Cal que tanquem plantes d'hospitals per poder pagar el sou d'en Rato?
Escolta aquesta entrevista, i flipa!
<http://www.racalacarta.com/download.php?file=1002%2017h%20%28Dimarts%2002-10-12%29%20Economia%20%28versio%20%20%29.mp3>