[MataroSensefils] Televisió sensefils

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dim oct 2 10:34:28 CEST 2012

Molt bona enric!!

Date: Tue, 2 Oct 2012 10:35:19 +0200
From: enric a musaik.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Televisió sensefils

    Al 02/10/12 10:19, En/na Esteve Olm ha escrit:
    Ei! que no passa res per mirar tve... ara és més
      peperiana però a vegades fan reportatges interessants :)

      Merci per la info, li donaré un cop d'ull.

      Divendres tarda pensava anar a fer aquesta volta per mirar
      electrònica, si et va bé la podem fer acabar amb birra per
      comentar possibilitats. Si algú més s'apunta...

    Salut,

    ja que va de suggerències jo faré la meva.

    Jo ja fa un parell d'anys que he substituit la tele per un monitor
    amb un ordinador.

    Puc veure totes les teles (a la carta), navegar, les pelis de la
    sopa de pedres, música, escoltar la ràdio, i TOT amb PROGRAMARI
    LLIURE!

    Jo ho recomano, és més interactiu. I a més molt més barat si comptem
    que tot és reciclat. Així puc dedicar més diners a Sensefils. ;-)

      Esteve

      El 2 d’octubre de 2012 9:56, Xevi
        Palacios <xevi_palacios a hotmail.com>
        ha escrit:

              Volia dir TV3 a la carta.... tve també hi és però no la
              miro.... el que passa és que el 3 i la e en el teclat
              estan juntets... ;P