[MataroSensefils] Televisió sensefils

Enric enric a musaik.net
dim oct 2 10:35:19 CEST 2012

Al 02/10/12 10:19, En/na Esteve Olm ha escrit:
> Ei! que no passa res per mirar tve... ara és més peperiana però a
> vegades fan reportatges interessants :)
>
> Merci per la info, li donaré un cop d'ull.
> Divendres tarda pensava anar a fer aquesta volta per mirar
> electrònica, si et va bé la podem fer acabar amb birra per comentar
> possibilitats. Si algú més s'apunta...

Salut,

ja que va de suggerències jo faré la meva.
Jo ja fa un parell d'anys que he substituit la tele per un monitor amb
un ordinador.
Puc veure totes les teles (a la carta), navegar, les pelis de la sopa de
pedres, música, escoltar la ràdio, i TOT amb PROGRAMARI LLIURE!

Jo ho recomano, és més interactiu. I a més molt més barat si comptem que
tot és reciclat. Així puc dedicar més diners a Sensefils. ;-)

> [...]
>     al nº de compte 2107 0100 60 <tel:2107%200100%2060> 3835618105 Per
>     esborrar-te de la llista envia un correu
>     llista-request a matarosensefils.net
>     <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula
>     "unsubscribe" en l'assumpte del correu

>     Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense
>     fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any)
>     al nº de compte 2107 0100 60 <tel:2107%200100%2060> 3835618105
>
>     Per esborrar-te de la llista envia un correu
>     llista-request a matarosensefils.net
>     <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula

Jo no vull eurovegas!
I tu?
Pots firmar en contra si vols:
http://eurovegasno.org