[MataroSensefils] Televisió sensefils

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dim oct 2 10:31:16 CEST 2012

En principi divendres OK!
Ens diem quelcom per quedar!

Atenció a l'arxiu que us penjo: http://s3.subirimagenes.com:81/imagen/previo/thump_8030074graficatamao-tv.gif

Que no us envauquin! Les TV's grans no et deixen cec!!!! XDDD
No és comparable una TV antiga de tub amb una TFT, o una plasma , ni menys amb una LED! Mira't la gràfica i tria la mida!

Salutacions!

XEVI

From: esteve.olm a gmail.com
Date: Tue, 2 Oct 2012 10:19:04 +0200
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Televisió sensefils

Ei! que no passa res per mirar tve... ara és més peperiana però a vegades fan reportatges interessants :)

Merci per la info, li donaré un cop d'ull.
Divendres tarda pensava anar a fer aquesta volta per mirar electrònica, si et va bé la podem fer acabar amb birra per comentar possibilitats. Si algú més s'apunta...

Esteve

El 2 d’octubre de 2012 9:56, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha escrit:

Volia dir TV3 a la carta.... tve també hi és però no la miro.... el que passa és que el 3 i la e en el teclat estan juntets... ;P