[MataroSensefils] Televisió sensefils

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dim oct 2 10:19:04 CEST 2012

Ei! que no passa res per mirar tve... ara és més peperiana però a vegades
fan reportatges interessants :)

Merci per la info, li donaré un cop d'ull.
Divendres tarda pensava anar a fer aquesta volta per mirar electrònica, si
et va bé la podem fer acabar amb birra per comentar possibilitats. Si algú
més s'apunta...

Esteve

El 2 d’octubre de 2012 9:56, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha
escrit: