[MataroSensefils] Rendiment de les Airfiber (Fwd: [guifi-rdes] Ubiquti AirFiber i Powerbridge M10)

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dim nov 27 13:35:08 CET 2012

Has vist lo que val??!?!?!?! Mare Meva! gairebé 1500$ !!!

Uffffff em sembla que ens esperarem a que baixin una mica els preus per
tirar de giga... XDDD

Salut!

El 27 de novembre de 2012 11:31, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com