[MataroSensefils] Rendiment de les Airfiber (Fwd: [guifi-rdes] Ubiquti AirFiber i Powerbridge M10)

dim nov 27 11:31:25 CET 2012

Bon dia,

Us reenvio aquesta informació interessant amb dades de rendiment de proves
reals fetes amb Airfiber <http://www.ubnt.com/airfiber> per companys de
Guifi.

Jordi

---------- Missatge reenviat ----------
De: Ricardo <ricard lopez gmail com>
Data: 23 de novembre de 2012 15:52
Assumpte: Re: [guifi-rdes] Ubiquti AirFiber i Powerbridge M10
Per a: guifi-rdes a lists.guifi.net

Viam, les AirFiber (son les que tinc funcionant), amb cable CAT 6 U/UTP,
hem dona 700 i pico megabits (1,5 Km), costa molt l'orientacio, per altre
banda tinc constancia d'altres persones que han aconseguit 1,3 GBits (5 Km)
amb AirFiber quedant limitat posteriorment a 1 GBits per limitacio de la
electronica, pero mai ha intervingut el POE per a res en aquestes
limitacions. El que si que te a veure es el port Ethernet dels equips
(normalment son a 100 MBits), en el cas de les AirFiber, el port es a
Gigabit.

Salut

Ricardo

--