[MataroSensefils] La sopa de pedres treu fum :-)

dim nov 27 12:01:08 CET 2012

Fa mesos que tornem a ser una illa Jordi. No podíem assumir el cost mensual
de Montcabrer :-( Ara estem connectats només amb Llavaneres.

Estem pendents de l'Ajuntament per connectar cap a BCN via TecnoCampus i
per la torre de telecomunicacions del Turo Dori per connectar cap al
Vallés.

Salut Jordi!

Jordi

El 27 de novembre de 2012 11:55, Jordi Soler
<jordi a setupinformatica.com>ha escrit: