[MataroSensefils] La sopa de pedres treu fum :-)

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dim nov 27 11:55:23 CET 2012

s'hi pot accedir des de la resta de guifi?

2012/11/27 Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>

> Hola Eva,
>
> Quan ja has trobat el que vols descarregar només cal que li fagis click i
> ja s'iniciarà la descàrrega de forma automàtica. Pots comprovar que s'està
> descarregant correctament fent click al botó "Transfers". Allà veuràs un
> llista de tot el s'està descarregant. El teu fitxer estarà llistat al final.
>
> Per controlar que s'ha descarregat abans t'enviava un correu amb l'enllaç
> directe al fitxer descarregat però ja fa un temps que aquesta funcionalitat
> tant útil no funciona. Si veus que el que has posat a carregar ja no està a
> [...]

S.E.T.U.P. Informàtica S.L
http://www.setup.cat
http://botiga.setup.cat
tel: 93.881.42.48 sat:902.91.81.19

<http://www.facebook.com/SETUPVIC> <http://twitter.com/setup>
Aquesta comunicació s'adreça exclusivament al seu destinatari i podria
contenir informació sotmesa a secret professional de caràcter confidencial
o la divulgació de la qual sigui prohibida per la legislació vigent.Si el
receptor d'aquest correu electrònic és el destinatari o persona responsable
per lliurar el missatge al destinatari, se l'informa que qualsevol
divulgació, distribució o còpia d'aquesta comunicació resta estrictament
prohibida. Si Vd. ha rebut per error aquesta comunicació us  preguem que
ens ho comuniqueu immediatament. Als efectes del que disposa la Llei
Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem
que les dades de caràcter personal que puguin constar en aquest document,
seran incorporades a un fitxer responsabilitat de *Setup informàtica, SL*,
la finalitat del qual serà dur a terme les gestions derivades de la relació
comercial establerta. Les dades seran tractades de manera confidencial i
respectant les normes estipulades a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els
drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les
dades dirigint-vos per escrit a: *Setup informàtica, SL c/ Dr. Salarich, 8 *
de* Vic-08500 (Barcelona). *Gràcies