[MataroSensefils] Resum de Llista, vol 66, número 19

div maig 18 20:27:07 CEST 2012

Bona tarda Oscar! Com va això!

Saps si des de MatValencia es veu algun altre Supernode de Mataró? Et pots
passar els scans que vas fer? o unes fotos com deia en Xevi?

Gràcies maco!

Jordi

El 16 de maig de 2012 13:28, oskar rodriguez <oskar18 a hotmail.es> ha escrit: