[MataroSensefils] Resum de Llista, vol 66, número 19

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
dic maig 16 13:35:25 CEST 2012

Bon dia Oscar,

Estem intentant ampliar la xarxa cap a Argentona i per fer-ho necessitem un punt estratègic que tingui visió a argentona i a mataro.

Podries passar-nos fotos del que es veu des del terrat de MatValencia?!
Cap a totes direccions.

Si fos un bon punt, podriem mirar de fer una proposta. En tot cas, en Jordi Clopés et podrà informar amb més detall.

Salut

XEVI