[MataroSensefils] problemes node MATsantbru4

dis maig 5 17:19:28 CEST 2012

Bona tarda Jordi!

Veig que algú ja t'ha donat d'alta els usuaris i que, tot i no graficar,
tens una connexió més que bona amb el supernode de los Alamos. És estrany
que l'unsolclick no t'hagi activat les gràfiques. Em caldria tenir accés a
la teva Nanostation per activar-ho.

Salut Jordi!

Jordi

El 5 de maig de 2012 13:04, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha
escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes