[MataroSensefils] problemes node MATsantbru4

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dis maig 5 13:04:04 CEST 2012

Hola, em dic jordi Català i tinc un problema amb la meva nanostation. La vaig desconnectar i esborrar el trasto fa temps, i ara l'he volgut tornar a connectar, he tornat a instal·lar i no hi ha manera que pel web de guifi surti com a connectat.el node es guifi.net/node/44873surto com a down, i tampoc em grafica.
jo tinc la nanostation 2, suposo que la normal, amb airsoft v4.
he
 carregat l'unsolclic 3 o 4 vegades (versió airsoft 3.6+), he rectificat la potència de
l'antena, l'he baixat a 10, he deshabilitat la immunitat al soroll, tal i
 com diu la guia, però res de res.
segons la web inicial del
nanostation, estic connectat amb un senyal de -48dbi a Mat Los alamos,
però a la web de guifi em surt down i sense graficar

ja no sé qè rectificar pq surti operatiu i grafiqui i poder sol·licitar els usuaris.
algú sap veure qè falla?
També m'agradaria que se'm tornessin a donar d'alta els usuaris que tenia creats abans d'esborrar el trasto que eren:jordi.catala.vilanovamontse.garcia.salicrumarc.jimenez.garcia
Moltes gràcies.Espero la vostra ajuda