[MataroSensefils] Estat torre maresme

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
div mar 30 13:48:41 CEST 2012

Si voleu podeu comptar amb mi per pujar un moment! Només és canviar el pigtail no?

Ara al migdia m'hi puc arribar! Sinó diga'm quelcom quan hi vagis i ho mirem.

Ivan, si vols i pots, pots passar per la oficina i m'ho deixes aquí, si et va millor.

Salutacions,

XEVI

--Archivo adjunto de mensaje reenviado--
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Date: Fri, 30 Mar 2012 10:50:23 +0200
Subject: Re: [MataroSensefils] Estat torre maresme

a le 17:00h em trobaràs en una taulada a Llavaneres.
fins a dos quarts de dugues estic a los Alamos. a les 14:00h puc passar per casa teva. o  ho deixo a casa els meus pares.

El 30 de març de 2012 0:40, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

Hola Ivan!
Doncs demà cap a les 17:00 podria escapar-me. On puc trobar-te pq em donis les claus i el pigtail?

Jordi

El 30 de març de 2012 0:01, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

-l'antena sectorial té el cable trencat (pigtail) i cal canviar-ho, per tant aquesta no està operativa.

jo demà no puc. tinc la clau i el pigtail.
si algú pot vindreu a buscar.

El 29 de març de 2012 23:18, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

Hola Jordi!
Tranquil company! :-) Varem estar parlant amb els obrers i no hi ha d'haver major problema. L'única cosa és que durant les obres els tubs coarrugats i els cables de xarxa estaran "lligats" a les bigues blanques. Pensa que han de repicar, omplir les esquerdes i pintar totes les parets interiors del terrat. Com que el tema de les obres depenia de Bankia els mateixos de la comunitat no tenien clar que s'hi faria.

De fet, ja estan instal·lats i operatius els següents enllaços troncals de Torre del Maresme amb:-Cuba-Alamos-Rengle-Camí Ral (falta configurar)

I per donar accés als usuaris hi tenim:-l'antena sectorial té el cable trencat (pigtail) i cal canviar-ho, per tant aquesta no està operativa.-Nova antena sectorial N en direcció a BCN ja en funcionament.

Això sí que és un supernode! No se si algú més s'apuntarà però els currantes sí que ens mereixem una bona calçotada de celebració de tot plegat  :-D
Gràcies a tothom!

Jordi
El 29 de març de 2012 23:01, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha escrit:

A mi si q se m'ha qedat cara d tonto!

Jo q vaig ser allà, q vaig pujar 13pisos a peu un màstil d'antena...

I ara q?

Com qeda el projecte torremaresme?

Està operatiu?

Si no recordo malament, menys cara mar, hi havia antenes a les altres tres cares. A mi m'interessa la q dona a mataro, direccio sta. Maria.

Com esta el tema? Està operatiu? El desconnectaran quan facin les obres?

I... no podien haver avisat? Això no es fa amb una setmana, ja ho sabien, i nosaltres vam ser allà fa 6 dies! Tota la feina envà?

Follow me on Twitter @jordiclopes

Follow me on Twitter @jordiclopes