[MataroSensefils] Estat torre maresme

René Vives rene.vives a gmail.com
div mar 30 12:28:44 CEST 2012

Jordi,
si vas a Torremaresme a canviar el pigtail, si ua plau aprofita per obrir
la caixa de la RB i assergurar que cada pigtail esta connectat a la radio
que tocaria. La configuració de la RB és:
 wlan1 - mac-address=00:0E:8E:13:AA:1A
ssid="guifi.net-MataroSensefils_Habana"
 wlan2 - mac-address=00:0E:8E:13:AA:32 ssid="guifi.net-MatHabana-Cuba"
 wlan3 - mac-address=00:0C:42:66:02:66 ssid="guifi.net-MatHabana-Alamos"
 wlan4 - mac-address=00:0C:42:61:AD:5A ssid="guifi.net-MatRengle-Havana"
(Aquesta és la que ha d'apuntar a CamiRal, falta canviar el ssid)

El 30 de març de 2012 10:50, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: