[MataroSensefils] Unir-se a guifi.net

Jordi Vera - HiTech Seguridad jordi a hitech-seguridad.com
dll mar 26 15:31:38 CEST 2012

Hola Ivan,

Des de tecnocampus no tinc accés al terrat, però crec que tinc visió
directe al super node Mat Rengle.
A països baixos si que tinc accés al terrat i pel que he pogut mirar
l'únic punt on tindria visió seria amb el carrer Portugal.

A part tinc varis clients que estan interessats en poder conectar-se,
m'agradaria poder parlar amb tú per poder assessorar-los i buscar algun
instal.lador.

Podem quedar quan et vagi bé, diguem el dia i la hora.

Salutacions,

Jordi Vera.

/Jordi Vera Torres/
      Tlf 931.696.546 <tel:931.696.546>
      Mv 667.496.834 <tel:667.496.834>
jordi a hitech-seguridad.com <mailto:info a vistacctv.es>