[MataroSensefils] Unir-se a guifi.net

div mar 23 09:51:31 CET 2012

Hola Jordi!

Doncs benvinguts a la xarxa!
És molt interessant per tots animar a les empreses a utilitzar la
xarxa, oferir serveis als usuaris, etc. Amb el supernode del
Rengle/TCM qualsevol empresa instal·lada al parc TecnoCampus amb visió
directa al supernode pot fer un punt a punt amb qualsevol ubicació de
la xarxa de Guifi.net sense haver de passar per internet. En el cas de
les càmeres IP també es poden integrar com qualsevol altre dispositiu
de xarxa.

L'Ivan és un instal·lador que s'està movent per Mataró i rodalies.
Aprofito de nou per animar a d'altres instal·ladors a incloure les
instal·lacions Guifi.net en la seva cartera de productes.

Qualsevol cosa només cal que ho preguntis

Salut, amor i xarxa!

Jordi

Follow me on Twitter @jordiclopes