[MataroSensefils] Antenes

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll mar 19 15:48:49 CET 2012

Tinc visio directe sobre la torre maresme, pero aquesta esta ko.
M'arriba senyal de los alamos, pero no hi tinc visio directe, per tant, si algun dia esta operativa la torremaresme, m'hi connectare.

Una altra pregunta, les antenes d 5ghz tb treballen en 2,4?