[MataroSensefils] antenes

diu mar 18 21:59:11 CET 2012

Hola Jordi,

Doncs funciona qualsevol dispositiu que compleixi l'standard 802.11
però depen del supernode que triïs per connectar aquest funcionarà amb
802.11b 802.11a o 802.11n, el que passa és que hi ha alguns
dispositius com els que anomenes que els cracks de Guifi.net han fet
la feina d'integrar-los amb la web per tal que omplint el formulari de
la web et generi un fitxer de configuració automàtic (és on posa
Unsolclick).

Ara mateix a Mataró la majoria de punts on connectar funcionen amb
802.11b/g (o sigui 2,4 ghz) tret de Rocafonda que ho fa amb 802.11a
(5,4 Ghz) i MAtRengle/TCM que ho fa amb les dues. Segur que em deixo
algun més.

Hauries de mirar la informació del supernode concret al que vols
connectar a la web de Guifi per saber amb quin standard funciona. A on
vols connectar?

Jordi

El 18 de març de 2012 21:30, Jordi Català i Vilanova
<jcvpolaco a msn.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes