[MataroSensefils] Dinar 10 anys matarosensefils

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dim mar 13 12:09:21 CET 2012

Bé, suposo que cal animar una mica més,  " FEM 10 ANYS"   i,  hi ha una proposta gestant-se per fer una trobada a les Cinc Sènies !!!  Vinga dieu quin dia us va millor en l'enquesta que està en el següent enllaç

http://enquestes.matarosensefils.net/dinar10anys

Nina González