[MataroSensefils] Dinar 10 anys matarosensefils

Jose Legido jose a legido.com
div mar 2 01:30:24 CET 2012

Hola!
Com va dir l'Enric, aquest any en fem 10!!!
Sé que va prohibir que jo preparés res, però com diu la seva firma....
"Salut i desobediència!", toca desobeir una mica.

Proposo fer un dinar/calçotada a les Cinc Sènies. Tenim 2 o 3 posibles
llocs. Així tothom pot venir amb els nens i ningú tindrà excusa, hi
haurà lloc per jugar, farà bon temps,....
Estaria bé que vingués tothom que s'ha connectat algun cop a la xarxa.

He montat aquesta enquesta perquè dieu quin dia va millor.

http://enquestes.matarosensefils.net/dinar10anys

Salut!