[MataroSensefils] Subvenció municipal entregada

dim mar 13 11:52:48 CET 2012

Sembla que han allargat el període de presentació de subvencions:

http://www.mataro.cat/web/portal/contingut/noticia/2012/03/10177_ampliacio_termini_subvencions.html

Tant de córrer i al final ens ha sobrat temps :-)

Jordi

El 12 de març de 2012 2:02, Albert Comas <albert.comas a gmail.com> ha escrit: