[MataroSensefils] Subvenció municipal entregada

div mar 9 12:34:26 CET 2012

Hi tant Albert! Aquí el pots veure:

http://dl.dropbox.com/u/3499624/MataroSensefils-Guifi_subvencions2012.pdf

Potser podríem afegir-ho al wiki també de cara a reaprofitar-ho.

Salut!

Jordi

El 9 de març de 2012 11:51, Albert Comas <albert.comas a gmail.com> ha escrit: