[MataroSensefils] Xerrada de Mataró sense fils dimarts que ve al IES Miquel Biada a l es 18:20

dll mar 12 15:10:45 CET 2012

Hola Lluís!

Em cal l'adreça MAC de l'ordinador que utilitzaras per retransmetre la
xerrada. Gràcies Lluís!

Jordi

El 7 de març de 2012 20:42, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> ha
escrit: