[MataroSensefils] Xerrada de Mataró sense fils dimarts que ve al IES Miquel Biada a l es 18:20

dic mar 7 20:42:58 CET 2012

Perfecte Lluís!
Si portes el teu ordinador per fer l'streaming em caldrà saber l'adreça MAC
de la tarja de xarxa (sense fils o amb fils) per tal que el servei
informàtic de l'escola ens doni accés a internet.

Gràcies Lluís!

Jordi

El 7 de març de 2012 20:37, <mkt a lugoca.com> ha escrit: