[MataroSensefils] Quota voluntària anual de 24 € i apadrinaments

dim jun 12 16:04:34 CEST 2012

Bona tarda,

Us informo que a dia d'avui només hi ha quatre persones que han pagat la
quota voluntaria: en Xevi, l'Ivan, l'Esteve i jo. A la reunió n'hi havia
moltes més que us va semblar bé la idea. Quan tingueu un moment, si us
segueix semblant bé, feu l'ingrés sis-plau. Penseu que en breu haurem de
pagar el lloguer de l'espai a Montcabrer que ens uneix amb la resta de
Guifi.net

Si no aconseguim trobar padrins per mantenir aquest punt a Montcabrer
haurem de deixar aquest emplaçament esperant temps millors.

Alguna empresa que vulgui aportar 30 € al mes pq posem a la web de Mataró
sense fils i als proxys que patrocina la xarxa sense fils de Mataró?

Qualsevol aportació serà molt benvinguda! Gràcies!

Jordi

El 18 de maig de 2012 12:01, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit: