[MataroSensefils] [Guifi-maresme] Argentona què?!

dis jun 9 11:31:22 CEST 2012

Bon dia!

Si vas als apadrinaments de la web de Guifi.net veuràs un munt de números
fets. Aquest és el primer que he trobat, potser és massa no ho se. Pots
treure-li una Rocket i una sectorial i et baixarà més de 148 €

http://guifi.net/ca/node/48922

Si a MatValència no si pot fer res encara també hi havia l'opció de l'Ivan
al carrer Germans Doroteo.

Per cert Xevi, m'agrada molt l'idea de regalar sense fils per l'aniversari
d'algú! Ivan, et podries currar un "vale per una instal·lació" :-)

A tope!

Jordi

El 9 de juny de 2012 8:17, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha
escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes