[MataroSensefils] Sopa de Pedres

René Vives rene.vives a gmail.com
dic gen 25 10:47:15 CET 2012

Hola Nina,

prova de desactivar el proxy per a accedir a la sopa.

El dns de cuba és el mateix trasto que el proxy.
Si es fa un petició de resoldre un domini ho fa sense problemes, però
ell no es té definit a si mateix com a dns, és a dir que el proxy de
cuba no sap que sopa.matarosensefils.net és 10.139.56.38.

Salutacions,

El 24 de gener de 2012 23:25, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: