[MataroSensefils] Sopa de Pedres

Enric enric a musaik.net
dim gen 24 23:25:43 CET 2012

Al 24/01/12 23:03, En/na Nina González ha escrit:

> Hola Enric, i a tothom
> volia comentar  que jo fa temps que intento accedir a la sopa i no puc
> en dóna aquest error: estic accedint des de cuba. a veure si podem
> esbrinar que pasa. Ja que jjo si que utilitzava abans aquest servei

Salut Nina,

si tens com a servidor de noms (DNS) el 10.139.56.2 no has de tenir cap
problema.
Això ho has de tenir configurat al teu ordinador.

> [...]
>

>     The requested URL could not be retrieved

> The following error was encountered while trying to retrieve the URL:
> http://sopa.matarosensefils.net/
>
>     *Unable to determine IP address from host name
>     "sopa.matarosensefils.net"*
>
> The DNS server returned:
>
>     Name Error: The domain name does not exist.
>
> This means that the cache was not able to resolve the hostname
> presented in the URL. Check if the address is correct.
> Your cache administrator is webmaster <mailto:webmaster%W>.

> Generated Tue, 24 Jan 2012 22:00:30 GMT by bilbo-2.192.168.0.1

Utilitzes Xarxes Socials?
Regales les teves dades a la ultradreta?
Vols coordinar-te i comunicar-te amb els teus de forma horitzontal,
utilitzant programari lliure, encriptant les teves comunicacions,
mantenint la teva memòria, però sense regalar la propietat de les teves
imatges, vídeos, escrits, comentaris, ...
Apunta't a http://n-1.cc