[MataroSensefils] TorreMaresme KO

ivan ivan a rusc.net
dim feb 21 09:37:24 CET 2012

El 16 de febrer de 2012 13:52, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

> **
> Al 16/02/12 12:11, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
>
> No he fet res. També he estat malalt. De fet sant Simó està caigut fa una
> setmana i entre el mal temps, el curro i la grip segueix igual.
>
> Salut Jordi,
>
> doncs sort que Sant Simó està caigut, perquè jo em connecto a Sant Simó i
> cada dia se m'està guardant una copia de seguretat de les webs que hi ha a
> la sopa de pedres a un servidor de la geganta i va de puta mare ...
>
> Respecte a la geganta ... no en ser res.
> [...]

ja estic recuperat. moltes gràcies.

no deixeu que quelcom tant important com la xarxa, depengui d'una o unes
poques persones.
que una grip no us deixi sense connexió.

participeu, col·laboreu, autogestioneu.

enviar un SMS un correu o fer una trucada per poder coordinar i solventar
qualsevol problema, no es tant difícil.
ho pot fer tothom.

això ho fem com a voluntaris.
no s'ens pot demanar més.
quant algú truca a les 22:00h d'un diumenge. esta demanant massa.
em de posar un limit. i qui vol rebre, també a de donar.

si no tenim coneixements informàtics o de telecomunicacions, tenim altres
coneixements i podem col·laborar fent un altre cosa

els meus telèfons, son de feina o personals. si no sou amics o família, no
em truqueu fora de horari laboral.
com a voluntari, el meu contacte, es el mateix que el vostre, la llista de
Mataró sensefls

a la web guifi.net/mataro trovareu:

*Benvinguts a Mataró Sensefils! *

*Dona't d'alta a la nostra llista de correu per està informant de tot el
que succeix a Mataró Sensefils.*
*http://mail.matarosensefils.net/mailman/listinfo/llista_matarosensefils.net

*Un cop dona't d'alta envia un correu preguntant el que vulguis a:*
*llista a matarosensefils.net* <Llista a matarosensefils.net>
 <http://matarosensefils.net/>

Al Wiki trobaràs molta informació concentrada de la xarxa, com connectar,
quins serveis t'ofereix, *com col.laborar, etc*

WIKI: *http://matarosensefils.net/wiki/*<http://matarosensefils.net/wiki/index.php>
SAX.